A Sonepar USA-ban indított kezdeményezés arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy az online vásárlásaikkal segítsék az erdők megmentését.

 

Egy egyhetes kampány során minden vállalati promóciós csatornát felhasználtak, hogy elérjék a célt, amely 10 000 fa ültetése volt. SVP Vendor Relations Management, Bob Kalkowski kijelentette: "Minden mobil vagy online megrendeléssel, egy fa születik." Így folytatta: "Három célunk van, a fenntarthatóság, az erdők újratelepítése és a digitális örökbefogadás ösztönzésének támogatása. Ez egy szórakoztató módja annak, hogy megvalósítsuk a célunkat és, hogy a tiszta fenntarthatóságot támogassuk, munkatársainkkal és ügyfeleinkkel közösen valamint, hogy  felhívjuk a figyelmet a világszínvonalú digitális megoldásainkra.

Mike Smith, az IT és az üzemeltetés vezető alelnöke kifejtette: "Amikor a COVID-19 elkezdődött, nagyobb összegeket fektettünk be a digitális világba, új mobilalkalmazást és digitális eszközkészleteket hoztunk létre ipari és szerződéses ügyfeleinkkel együtt." Így folytatta: "Közvetlenül az ügyfélfolyamatok racionalizálására és a szükségtelen lépések megszüntetésére törekedtünk."

A Föld Napja esemény mellett az amerikai Sonepar az elmúlt két évben azzal a céllal dolgozott együtt a Rubiconnal, hogy a hulladéklerakókon való elhelyezés helyett a hulladékanyagokat inkább ökológiai módon hasznosítsák.

 

A Sonepar USA-ról

A Sonepar USA egy független, családi tulajdonban lévő vállalat, amely globális piacvezető szerepet tölt be az elektromos, ipari és biztonsági termékek, szolgáltatások és megoldások B2B forgalmazásában. Büszkék vagyunk a Sonepar csoportra, a világ legnagyobb magántulajdonban lévő elektromos elosztójára. A Sonepar 1998-ban lépett be az Egyesült Államokba, és a stratégiai akvizícióknak és az organikus növekedésnek köszönhetően tovább növekedett. Ma a Sonepar USA-t 13 helyileg irányított üzemeltető vállalat képviseli, országszerte több mint 700 helyszínnel. További információkért látogasson el soneparusa.com.