A Sonepar Csoport jelenleg egy ambiciózus és kihívásokkal teli átalakuláson megy keresztül. A 2021-es évben rekordot döntő eredményeket értünk el, elindítottuk omnichannel platformunkat, és megújítottuk márkaidentitásunkat.
Megkezdtük a célunk meghatározását is, hogy megfogalmazzuk, mit adunk a világnak és az érdekelt feleknek, különösen a jelenlegi és jövőbeli társadalmi, szociális és környezetvédelmi kérdések tekintetében.
Mindezt szem előtt tartva büszkén mutatjuk be első társadalmi felelősség vállalási jelentésünket. Ennek legfontosabb elemei a következők:
- A Sonepar hosszú távú stratégiája, amely a részvényesi bázisunk jövőképére épül.
- Emberek - Üzletünket és innovációnkat munkatársaink elkötelezettsége, képességei és sokszínűsége hajtja.
- Megfelelés - Hiszünk abban, hogy az integritás, a tisztesség és a bizalom a fenntartható növekedés megteremtésének kulcsfontosságú mozgatórugói.
- Ellátási lánc - Iparágunk epicentrumában a Sonepar olyan helyzetben van, hogy katalizátora legyen az építőipar és a gyártóipar CO2-kibocsátásának jelentős csökkentésének.
- Beszállítók - A Sonepar szoros és hosszú távú kapcsolatainkon keresztül ösztönözheti beszállítóinkat az innovációra és az energiahatékony megoldásaik emelésére azáltal, hogy növeli a tudatosságot az ügyfélkörben.