Márka identitásunk

Kik vagyunk, hogyan viselkedünk, és miben különbözünk

Ebben a változó világban a Sonepar eltökélt szándéka, hogy továbbra is megtartsa világ vezető pozícióját a B-to-B elektromos termékek, rendszerek és szolgáltatások forgalmazásában. Alkalmazkodóképességünk segít bennünket a növekedésben.





Miért újítjuk meg márkánkat?

A Sonepar ambiciózus és kihívásokkal teli átalakuláson megy keresztül. Ügyfeleinket szerte a világon a globális léptékű és a helyi megoldások egyedülálló kombinációjának segítségével szolgáljuk ki, megkönnyítve az életüket és a mindennapi működésüket. Változatos, befogadó cégkultúrát biztosítunk munkatársainknak.


 Célunk, hogy úttörők legyünk az energiaátalakításban.


Húsz évvel a legutóbbi logó megjelenése után, a Sonepar márkanév aktív, sikeres 14 országban. A cégcsoporton keresztül a Sonepar jelen van számos országban szerte a világon.


Hogy támogassuk átalakulásunkat eljött a megfelelő idő, hogy felfrissítsük márka identitásukat. Tovább mentünk, mint csak egy logó. Meghatároztuk kik vagyunk, hogyan viselkedünk és, hogy mi teszi a vállalatunkat egyedivé és különbözővé.

sonepar-logo-white-over-dark-blue-with-tagline-jpg-square-side spaces

Új vizuális identitásunk

Márkalogónk a múltra épít, egy szilárd alapokra épülő evolúcióra. Ennek az identitásnak sikertörténete van.

Az ellipsiseket – a két egymásba kapcsolódó pályát, amelyek a Sonepar egyedülálló egyensúlyát képviselik a globális lépték és a helyi értékek között – leegyszerűsítették, hogy bárhol is jelenjenek meg, erőteljesen működjenek.

Egyensúly van a szimbólum és a Sonepar név írása között.

A Sonepar új arculata modern, merész, és úgy készült, hogy a márka legjobbjaként mutassa be minden lehetséges kontextusban.