Skip navigation
Kezdőlap Részletek
új arculathos kép

A Sonepar elindítja új márka-arculatát

2022.12.16

Párizs, 2021. november 16. – A Sonepar büszkén indítja el új márkaidentitását, támogatva ezzel a Csoport azon törekvését, hogy továbbra is megtartsa a világ vezető pozícióját a B-to-B értékesítők között az elektromos termékek, rendszerek és szolgáltatások forgalmazásában.


Két évtized telt el a már jól ismert logo megjelenése óta. Az időszerű márkaváltás épp egybeesik a Sonepar ambiciózus átalakulásával, melynek célja, hogy az ügyfeleinket a legfejlettebb automatizált folyamatokkal és digitálisan is összehangolt omnichanel megoldásainkkal szolgáljuk ki. Az új márka megtervezésénél fő szempont volt, hogy minden digitális csatornán könnyen alkalmazható legyen.

A Sonepar-csoport 2020-ban 23 milliárd eurós árbevételt ért el, és 40 országban szolgálta ki ügyfeleit, mindezt globális léptékű tervek és azok helyi megvalósításának egyedülálló kombinációjában, melynek nagy mértékben köszönhető a mindennapi működés zavartalan hatékonysága. Ezt az élvonalbeli ellátási láncba és a többcsatornás elektronikus technológiákba történő befektetés teszi lehetővé, ami által ugyanakkor magas szintű ügyfélszolgálatot is biztosít.

Philippe Delpeche, a Sonepar vezérigazgatója így nyilatkozott: „Hogy támogassuk átalakulásunkat eljött a megfelelő idő, hogy felfrissítsük márkaidentitásukat. Ez ügyfeleink igényeire és a piaci fejleményekre adott válasz egyben. Azokat, akik követnek bennünket, minden lehetséges csatornán igyekszünk kiszolgálni úgy a képernyő túl oldaláról, mint a személyes jelenléten keresztül. A pontos, teljes körű szállítás és a példaértékű kiszolgálás beépül a DNS-ünkbe. Célunk, hogy az energetikai átalakulás vezető úttörője legyünk. Tiszta működésünk, tisztességes üzleti magatartásunk és felelősségünk a legmagasabb követelményeknek történő megfelelést várja el. Az emberek létfontosságúak a vállalkozásunkhoz. A sokszínűség és a sokoldalúság oldalán állunk. Munkatársaink ambiciózusok és tettvágy által vezéreltek. Ők adják a különbözőségünket, nap mint nap.”

Az új márka által a Sonepar büszkén ismeri el, hogy 45000 munkatársának tudására és szenvedélyére támaszkodva fejlődhetett valódi globális csoporttá. A cég-csoport a folyamatos, nyereséges növekedés hátterében vezeti be ezt az új márkát. A Sonepar ezt a növekedést az üzlet családi kézben tartásának, a messze előrelátó hosszútávú terveknek és a kategóriájában legjobb vezetői gyakorlatának köszönheti.

Az új márkaidentitás megerősíti a Sonepar értékeit, amelyek az egész csoporton belül teljes mértékben megosztottak, és a Sonepar üzleti küldetését vezérli: ügyfeleink mindennapi életét megkönnyíteni azáltal, hogy termékeket, logisztikát és megoldásokat kínálunk az építőipari vállalatoknak, iparágaknak és közüzemi szervezeteknek szerte a világon.

Matt Pothecary, a fenntarthatóságért felelős kommunikációs igazgató kijelentette: „A márkajelzés korszerűsítésével és olvashatóságának javításával az új logó lehetővé teszi, hogy a márka frissített és modern arculatot sugározzon a Sonepar összes érdekeltje számára. Sokkal több, mint egy jelkép, márkánk azt jelzi, hogy kik vagyunk, hogyan viselkedünk, és mi teszi vállalkozásunkat olyan egyedivé és különbözővé. Kölcsönös tiszteleten alapuló hosszú távú kapcsolatokat építünk, és támogatjuk a fenntartható gyakorlatokat. Jó példával járunk elöl, és mindenben a legjobb teljesítményt nyújtjuk.”

A Soneparról

A Sonepar egy független családi vállalkozás, amely globális piacvezető szerepet tölt be az elektromos termékek, megoldások és kapcsolódó szolgáltatások B-to-B forgalmazásában. A 40 országot felölelő helyi márkák sűrű hálózatán keresztül a Csoport ambiciózus átalakítási tervet tűzött ki, hogy az első olyan globális B-to-B elektromos elosztó legyen, amely teljes mértékben digitalizált és szinkronizált omnichannel élményt biztosít minden ügyfele számára. A 45 000 munkatársa szakértelmére és szenvedélyére támaszkodva a Sonepar 23 milliárd eurós árbevételt ért el 2020-ban. A Sonepar megkönnyíti ügyfelei életét, akár pulton keresztül, akár telefonon vagy online is keresik fel az ügyfeleket – bárhol is legyen ránk szükség.